За този блог
Гласове: 122
Постинг
20.08.2010 17:33 -
Още не съм им клиент, а вече си мисля да се разделяме!!!
Отняколко седмици официално обявиха, че работи услугата за прехвърляне на мобилните номера между трите оператора, при това на едно гише. Да Бе Да !!!
Две години се говореше за тази услуга и когато най-накрая казаха че уш работила се оказа че НЕ работи.
Реших да си прехвърля мобилния номер към мрежата на Виваком. Харесах си абонаментен план и се изтупах в един ит тяхните магазини изпълнен с желание да се разделя с настоящия оператор. И както си му е реда подадох заявлението, платих си депозит и доволен от обещанието, че до два работни дни техен служител ще се свърже с мен за да ми каже кога ще е точната дата за трансфера на телефонният номер.
И така в очакване на заветния служител изминаха 4 дни. Реших да се обадя на центъра за обслужване на клиенти за да разбера защо се бави това прехвърляне. След около 15 минути на изчакване все пак някой да ми отговори на обаждането се обади един служител. Аз на свой ред казах защо се обаждам и какво искам да разбера. След около 20 минути на тотален разпит относно личните ми данни ми отоговориха ( цитирам по памет) "всичко е наред, но трябва да отидете до магазина тъй като не са довършили нещо" !!!!!!!!!!!!
Еха, как така всичко е наред, НО трябва да довършели нещо......
Както и да е, дигнах се аз и прекосих целия град за да се добера до същият магазин,
Отивам там аз, за незнам кой пут си излагам проблема пред мацката която стоеше зад един от компютрите ( междодругото беше красива :))) ) и тя ми казва че от тяхна страна всичко каквото трябва да се направи е направено. Оставало техните колеги в София да си свършат работата. ( почуствах как започват да си прехвърлят топака ). Също казаха, че имало някакъв НАЦИОНАЛЕН проблем и през последните дни никой не е прехвърлян между трите оператора. Леко учуден от тази "новина" реших да изчакам още малко, белкем решат че искат да си давам парите при тях ане при конкуренцията.
2 дни по-късно. Моя милост отново съфва в магазина, естествено защото почвам да се изнервям че няма никакво развитие и нокои не ми казва какъв къде е проблема.
Отново същата готина мацка - отново същото тъпо обяснение за националния проблем.
И днес, на 10-тия ден ПАК отивам в магазина вече силно изнервен от ситуацията. И познайте какво.......... националния проблем все още е в сила. До този момент се държах културно, без да повишавам тон, подходих за разбиране, че може наистина да има някакъв голям проблем..... но тогава, в този момент когато ми потретиха за националния проблем и ми писна, завряха ми сърмите..........
Помолих да се обадя отново на центъра за обслужване на клиенти, след като изчаках 20-тина минути за да се свържа с някого а не машината да ми повтаря, че това обаждане било важно за тях, когато все пак една девойка ми се вдигна от отсрещната страна нателефона. Естествено по добре познатия начин си казах проблема и бях оставен на изчакване за да проверят статуса на заявлението ми. Доста бързо направиха тази проверка, дори останах учуден когато на 30-тата секунда същата девойка отново ми проговори по телефона. Това беше хубавата част от този телефонен разговор. Също тук започва трагичната част. Отогова на девойката беше "нямаме информация за вашата поръчка" КАКВОООООООООООО !!!!!!!!!!!
Та те дори незнаят че съм пуснал заявление, че искам да им стана клиент. И ме посъветваха да отида в магазина ( нищо че бях там в същия момент) .
Тръгнах си отново от магазина меко казано разгневен не толкова от това че има някакъв проблем с прехвърлянето на тел. номер, а от това, че никой в тази компания незнае къде или какъв е проблема!!!!
И така след почти 2 седмици разправии вече съвсем сериозно се замислям както да се откажа от техните услуги, така ида се обърна към Комисията за защита на потребителите.
Две години се говореше за тази услуга и когато най-накрая казаха че уш работила се оказа че НЕ работи.
Реших да си прехвърля мобилния номер към мрежата на Виваком. Харесах си абонаментен план и се изтупах в един ит тяхните магазини изпълнен с желание да се разделя с настоящия оператор. И както си му е реда подадох заявлението, платих си депозит и доволен от обещанието, че до два работни дни техен служител ще се свърже с мен за да ми каже кога ще е точната дата за трансфера на телефонният номер.
И така в очакване на заветния служител изминаха 4 дни. Реших да се обадя на центъра за обслужване на клиенти за да разбера защо се бави това прехвърляне. След около 15 минути на изчакване все пак някой да ми отговори на обаждането се обади един служител. Аз на свой ред казах защо се обаждам и какво искам да разбера. След около 20 минути на тотален разпит относно личните ми данни ми отоговориха ( цитирам по памет) "всичко е наред, но трябва да отидете до магазина тъй като не са довършили нещо" !!!!!!!!!!!!
Еха, как така всичко е наред, НО трябва да довършели нещо......
Както и да е, дигнах се аз и прекосих целия град за да се добера до същият магазин,
Отивам там аз, за незнам кой пут си излагам проблема пред мацката която стоеше зад един от компютрите ( междодругото беше красива :))) ) и тя ми казва че от тяхна страна всичко каквото трябва да се направи е направено. Оставало техните колеги в София да си свършат работата. ( почуствах как започват да си прехвърлят топака ). Също казаха, че имало някакъв НАЦИОНАЛЕН проблем и през последните дни никой не е прехвърлян между трите оператора. Леко учуден от тази "новина" реших да изчакам още малко, белкем решат че искат да си давам парите при тях ане при конкуренцията.
2 дни по-късно. Моя милост отново съфва в магазина, естествено защото почвам да се изнервям че няма никакво развитие и нокои не ми казва какъв къде е проблема.
Отново същата готина мацка - отново същото тъпо обяснение за националния проблем.
И днес, на 10-тия ден ПАК отивам в магазина вече силно изнервен от ситуацията. И познайте какво.......... националния проблем все още е в сила. До този момент се държах културно, без да повишавам тон, подходих за разбиране, че може наистина да има някакъв голям проблем..... но тогава, в този момент когато ми потретиха за националния проблем и ми писна, завряха ми сърмите..........
Помолих да се обадя отново на центъра за обслужване на клиенти, след като изчаках 20-тина минути за да се свържа с някого а не машината да ми повтаря, че това обаждане било важно за тях, когато все пак една девойка ми се вдигна от отсрещната страна нателефона. Естествено по добре познатия начин си казах проблема и бях оставен на изчакване за да проверят статуса на заявлението ми. Доста бързо направиха тази проверка, дори останах учуден когато на 30-тата секунда същата девойка отново ми проговори по телефона. Това беше хубавата част от този телефонен разговор. Също тук започва трагичната част. Отогова на девойката беше "нямаме информация за вашата поръчка" КАКВОООООООООООО !!!!!!!!!!!
Та те дори незнаят че съм пуснал заявление, че искам да им стана клиент. И ме посъветваха да отида в магазина ( нищо че бях там в същия момент) .
Тръгнах си отново от магазина меко казано разгневен не толкова от това че има някакъв проблем с прехвърлянето на тел. номер, а от това, че никой в тази компания незнае къде или какъв е проблема!!!!
И така след почти 2 седмици разправии вече съвсем сериозно се замислям както да се откажа от техните услуги, така ида се обърна към Комисията за защита на потребителите.
Следващ постинг
Предишен постинг
Търсене