Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2007 23:55 - Отново за "Батак"
Автор: jikjika Категория: Забавление   
Прочетен: 1027 Коментари: 0 Гласове:
0



Така и така сега всички говорят само за това реших и аз да се включа, че да не остама на зад. Всъщност така и трябва да е. Нека всеки който си позволи да посегне на нещо наше, още повече когато посегне на нашата история, заради която не малко е истрадал нашия народ. Че Баташкото клане не е мит то е ясно като бял ден. Че цялата работа е провокация също е ясно като бял ден.
Аз съм съгласен с твърденията, че всичко е замислено от Турция или дори по възможния вариант според мен - "Мозакът на операцията" да  е самият Ахмед Доган.
Едва ли ще се разбере кой наистина е замислил всичко, но все пак може да всеки да си каже мнението по въпроса.
    Какво мислите Вие ???


Тагове:   батак,   Отново,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене